Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σάββατο 17 Απρίλιος 2021
  • Αρχική σελίδα
  • Το γραφείο
  • Links
  • Συχνές ερωτήσεις
  • ΙΚΕ
  • Επικοινωνία
Επιχειρήστε μαζί μας με ένα τηλέφωνο στο 22510 40377

Φόρμα αναζήτησης

  • Αρχική
  • Επιδοτούμενα προγράμματα
    • ΠΕΠ

      1. ΠΕΠ 2019-2020 (ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ)
      2. Στήριξη της επιχειρηματικότητας λόγω της πανδημίας του COVID-19

      Ψηφιακή Σύγκλιση

      1. Digi Mobile
      2. Digi Retail

      Leader 2019

      1. Leader 2019

      ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ-ΑΥΤΟΝΟΜΩ

      1. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ - ΑΥΤΟΝΟΜΩ

      Αλιεία 2007-2013

      1. leader Αλιείας (3η Πρόσκληση)
      2. Αλιεία 2007-2013 (1η Πρόσκληση)
      3. Leader Αλιείας (2η Προκήρυξη)

      Υποστήριξη απασχόλησης

      1. Πρόγραμμα Επιδότησης Εργασίας Ανέργων - Voucher 2014

      Ανταγωνιστικότητα

      1. Β Δραση ΕΣΠΑ
      2. Εξωστρέφεια 2
      3. Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες

      Αναπτυξιακός νόμος

      1. Αναπτυξιακός Νόμος

      Εθνικό Αποθεματικό Απροβλέπτων

      1. Γυναικεία Απασχόληση μέσω Επιχειρηματικότητας

      Περιφερειακά προγράμματα

      1. ΠΕΠ 2009 - Τουρισμός, Μεταποίηση, ΕΜπόριο, Υπηρεσίες

      ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020

      1. Ε-Λιανικό
      2. Ενίσχυση Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Α Κύκλος)
      3. Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμο τους (2016)
      4. ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
      5. Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Β΄ Κύκλος
      6. Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Τουριστικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
      7. Επιχειρούμε Έξω
      8. ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΗΜΑ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΛΜΑ
      9. ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ - ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
      10. Παράταση στο πρόγραμμα «Eργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων»
      11. Παράταση στο πρόγραμμα «Εργαλειοθήκη Επιχειρηματικότητας : Εμπόριο, Εστίαση, Εκπαίδευση»
      12. Επιχειρηματική Ευκαιρία
      13. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΩΝ & ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

      Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 - 2013

      1. Leader Γεωργίας Λέσβου (3η Πρόσκληση)
      2. Leader Γεωργίας Λέσβου (4η Πρόσκληση)
      3. Leader Γεωργίας Λήμνου (1η Πρόσκληση)
      4. Leader Γεωργίας Λήμνου (2η Πρόσκληση)
      5. 123Α - Αύξηση της Αξίας των Γεωργικών Προϊόντων
      6. Άξονας 3 (2η Πρόσκληση) - πρώην ΟΠΑΑΧ
      7. Leader Γεωργίας Λέσβου (5η Πρόσκληση)
      8. Leader ΑΛΙΕΙΑΣ - 2η Πρόσκληση
  • Ίδρυση & Λειτουργία επιχείρησης
    • Επιλογή νομικής μορφής
    • Διαδικασίες ίδρυσης επιχείρησης
    • Διαγνωστική μελέτη επιχείρησης
    • Επιχειρηματικό σχέδιο
    • Επιλογή προσωπικού
    • Έρευνα αγοράς
  • Marketing & Πωλήσεις
    • Πώς να προσελκύσετε νέους πελάτες
    • Προβολή
    • Τιμολόγηση προϊόντων & υπηρεσιών
    • Εξαγωγές
  • Χρηματοδοτικά εργαλεία
    • Δάνεια
    • Εργαλεία χρηματοδότησης
  • Νομοθεσία
    • Τουρισμός
    • Επιδοτήσεις
    • Δόμηση
    • Εξαγωγές
    • Μεταποίηση
    • Περιβάλλον

Εξαγωγές

Για να κάνουμε εξαγωγές πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε το προϊόν μας ή ακόμα καλύτερα τη γκάμα των προϊόντων μας. Ένα σωστά μελετημένο προϊόν πρέπει να καλύπτει τις παρακάτω τρεις προϋποθέσεις:

  • Σωστό σχεδιασμό (design)
  • Μελετημένη συσκευασία
  • Πιστοποίηση (προϊόντος και υλικών συσκευασίας)

Η παγκοσμιοποίηση των αγορών έχει οδηγήσει, περισσότερο από ποτέ, στην απελευθέρωσή τους και στην προσφορά πολλών δυνατοτήτων σε κάθε επιχείρηση να επεκταθεί σε αυτές. Η είσοδος βέβαια, στην παγκόσμια αγορά παρουσιάζει ευκαιρίες αλλά και κινδύνους και πρέπει να μελετηθεί με προσοχή και να μην αντιμετωπιστεί σαν μια ευκαιριακή προοπτική της επιχείρησης.

Ξεκινώντας, πρέπει να αναφερθεί ότι ο επιχειρηματίας θα πρέπει να γνωρίζει και να λάβει υπόψη του:

  • Την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος
  • Τους ανθρώπινους πόρους της επιχείρησης
  • Τη χρηματοδότηση της επιχείρησης
  • Τις προσδοκίες και τους στόχους

Προκειμένου ο επιχειρηματίας να ερευνήσει τη θέση του προϊόντος του στις ξένες αγορές πρέπει να λάβει υπόψη του παράγοντες όπως:

  • Ποιοί είναι οι πιθανοί πελάτες-στόχος
  • Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος
  • Ποιά η παραγωγική δυναμικότητα της επιχείρησης

Πώς να προσαρμόσετε το προϊόν σας για εξαγωγή

Σε πολλές περιπτώσεις η επιλογή εξαγωγής κάποιου προϊόντος συνοδεύεται και από αναγκαίες τροποποιήσεις στο ίδιο το προϊόν. Οι μέθοδοι και τεχνικές ελέγχου της εξαγωγικής καταλληλότητας ενός προϊόντος καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα διαδικασιών αρχίζοντας από τις πολύ στοιχειώδεις, γρήγορες και ανέξοδες τεχνικές, μέχρι εκείνες που προϋποθέτουν περίπλοκες, πολυδάπανες και χρονοβόρες διαδικασίες. Είναι θέμα του ίδιου του εξαγωγέα, σε συνεννόηση με τον αντίστοιχο αντιπρόσωπό του ή τον αντίστοιχο υπεύθυνο διανομής του προϊόντος, να διαλέξει το μέγεθος, την τεχνική και τη διάρκεια της έρευνας, που θα πρέπει να διεξαχθεί σε κάθε περίπτωση.

Πώς να τιμολογήσετε το προς εξαγωγή προϊόν σας

Η τιμολόγηση των προϊόντων που εξάγονται αποτελεί ιδιαίτερης σημασίας διαδικασία καθώς λαμβάνονται υπόψη, εκτός από παράγοντες κόστους παραγωγής, και άλλοι που αφορούν τη μεταφορά και παράδοση των εμπορευμάτων στις ξένες αγορές. Τέτοιοι παράγοντες μπορεί να είναι:

  • Οι διαφορές στις ισοτιμίες νομισμάτων
  • Η μεταφορά των εμπορευμάτων
  • Η ειδική συσκευασία των εξαγόμενων προϊόντων
  • Η ασφάλιση εμπορευμάτων
  • Οι προμήθειες και άλλες χρεώσεις που αφορούν τους ενδιάμεσους κλπ.

Η ζήτηση του προϊόντος, όπως και στις τοπικές αγορές, είναι καθοριστικής σημασίας για τη διαμόρφωση των τιμών. Για τα περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα το κατά κεφαλήν εισόδημα αποτελεί ένα δείκτη δυναμικής της αγοράς, ενώ λίγα θεωρείται ότι είναι τα προϊόντα για τα οποία η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που δεν επηρεάζεται από το χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα των καταναλωτών.

Ο ανταγωνισμός, όπως και στις τοπικές αγορές, επηρεάζει οπωσδήποτε τις τιμές πώλησης των προϊόντων. Ένα νέο προϊόν σε μια καινούρια αγορά μπορεί να έχει υψηλή τιμή, ενώ η εισαγωγή ενός προϊόντος σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά μπορεί να απαιτεί μειωμένη τιμή προκειμένου να κερδηθεί άμεσα μερίδιο αγοράς.

Για τον προσδιορισμό των τιμών όμως, λαμβάνονται υπόψη και οι στόχοι των εξαγωγών σε κάθε αγορά. Τέτοιοι στόχοι μπορεί να είναι η γρήγορη εξάπλωση στην αγορά, η αντικατάσταση υπαρχόντων προϊόντων, η αργή αλλά σταθερή διείσδυση κ.ά. Οι στόχοι αυτοί και η συνολική στρατηγική τιμολόγησης επηρεάζονται και από τη φάση ανάπτυξης της αγοράς-στόχου και το κατά κεφαλήν εισόδημα των πιθανών καταναλωτών.

Πώς να προωθήσετε το προϊόν σας σε ξένες αγορές

Τα μέσα προώθησης που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση στις αγορές του εξωτερικού είναι σε γενικές γραμμές τα ίδια με τις αγορές του εσωτερικού. Αυτά είναι:

  • Διαφήμιση: ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην επιλογή των κατάλληλων μέσων  που θα έχουν αντίκτυπο στον πιθανό καταναλωτή
  • Προωθητικό υλικό: υλικό που έχει αναπτυχθεί και διανέμεται στην τοπική αγορά πιθανόν να πρέπει να τροποποιηθεί τόσο σε ό,τι αφορά στο σχεδιασμό του όσο και τα κείμενα που περιέχονται σε αυτό.
  • Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: η αποστολή μηνυμάτων απευθείας σε πιθανούς πελάτες-στόχο μπορεί να γίνει μόνο μετά από εμπειρία στη συγκεκριμένη αγορά και αποτελεσματική έρευνα αγοράς.
  • Προσωπικές επισκέψεις: οι προσωπικές επαφές με πιθανούς πελάτες αποτελεί πιθανόν τον καλύτερο τρόπο προώθησης. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό εξαρτάται και από την επιχειρηματική κουλτούρα της αγοράς-στόχου
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις: η συμμετοχή σε εκθέσεις, εκτός από την προώθηση των  προϊόντων και της επιχείρησης, συμβάλλει και στην γνωριμία με την αγορά και τους  ανταγωνιστές. Σε περίπτωση που η συμμετοχή σε μια έκθεση είναι δύσκολη, αρκεί μόνο η επίσκεψη του επιχειρηματία στην έκθεση.
  • Ιστοσελίδα της επιχείρησης: κάθε εξαγωγική επιχείρηση οφείλει να έχει ιστοσελίδα για λόγους διαφημιστικούς και για να συμβάλλει στην εξυπηρέτηση των πελατών εξωτερικού. Απαραίτητη όμως είναι η παρακολούθηση και συνεχής ανατροφοδότησή της, ώστε οι πληροφορίες που περιέχονται να είναι επικαιροποιημένες. Στόχος δεν είναι η απλή ύπαρξη δικτυακού τόπου αλλά και η συχνή ενημέρωσή του καθώς μια  ιστοσελίδα με μη επίκαιρα στοιχεία περισσότερο μπορεί να βλάψει παρά να ωφελήσει μια επιχείρηση.

Ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) Α.Ε., ως επίσημος κρατικός φορέας, διοργανώνει την ελληνική συμμετοχή σε επιλεγμένες Διεθνείς Εκθέσεις στο εξωτερικό (περίπου 45 κάθε χρόνο) σε διάφορους κλάδους όπως τρόφιμα-ποτά, καταναλωτικά, βιομηχανικά κ.λ.π.

Πηγή: startupGreece.gov.gr

 

Newsletter

Προγράμματα
σε εξέλιξη

  • Σε προκήρυξη
  • Σε αναμονή αποτελεσμάτων
  • Σε υλοποίηση
  • Αναμενόμενα
  • Ολοκληρωμένα

Επικοινωνία

Ερεσού 5, Μυτιλήνη, Λέσβος,

ΤΚ 811 00

ΤΗΛ.: 22510 40377

FAX.: 22510 40378

EMAIL: info@mks.gr

  • Αρχική σελίδα
  • Το γραφείο
  • Links
  • Συχνές ερωτήσεις
  • ΙΚΕ
  • Επικοινωνία
Σχεδιασμός & Ανάπτυξη ιστοσελίδας Pelagus Creative Web