Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τρίτη 26 Ιανουάριος 2021
  • Αρχική σελίδα
  • Το γραφείο
  • Links
  • Συχνές ερωτήσεις
  • ΙΚΕ
  • Επικοινωνία
Επιχειρήστε μαζί μας με ένα τηλέφωνο στο 22510 40377

Φόρμα αναζήτησης

  • Αρχική
  • Επιδοτούμενα προγράμματα
    • ΠΕΠ

      1. ΠΕΠ 2019-2020 (ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ)
      2. Στήριξη της επιχειρηματικότητας λόγω της πανδημίας του COVID-19

      Leader 2019

      1. Leader 2019

      Ψηφιακή Σύγκλιση

      1. Digi Mobile
      2. Digi Retail

      ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ-ΑΥΤΟΝΟΜΩ

      1. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ - ΑΥΤΟΝΟΜΩ

      Αλιεία 2007-2013

      1. leader Αλιείας (3η Πρόσκληση)
      2. Αλιεία 2007-2013 (1η Πρόσκληση)
      3. Leader Αλιείας (2η Προκήρυξη)

      Υποστήριξη απασχόλησης

      1. Πρόγραμμα Επιδότησης Εργασίας Ανέργων - Voucher 2014

      Ανταγωνιστικότητα

      1. Β Δραση ΕΣΠΑ
      2. Εξωστρέφεια 2
      3. Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες

      Αναπτυξιακός νόμος

      1. Αναπτυξιακός Νόμος

      Εθνικό Αποθεματικό Απροβλέπτων

      1. Γυναικεία Απασχόληση μέσω Επιχειρηματικότητας

      Περιφερειακά προγράμματα

      1. ΠΕΠ 2009 - Τουρισμός, Μεταποίηση, ΕΜπόριο, Υπηρεσίες

      ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020

      1. Επιχειρούμε Έξω
      2. ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ - ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
      3. Παράταση στο πρόγραμμα «Eργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων»
      4. Παράταση στο πρόγραμμα «Εργαλειοθήκη Επιχειρηματικότητας : Εμπόριο, Εστίαση, Εκπαίδευση»
      5. Ενίσχυση Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Α Κύκλος)
      6. Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμο τους (2016)
      7. ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
      8. Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Β΄ Κύκλος
      9. Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Τουριστικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
      10. ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΗΜΑ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΛΜΑ
      11. Επιχειρηματική Ευκαιρία
      12. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΩΝ & ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

      Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 - 2013

      1. Leader Γεωργίας Λέσβου (3η Πρόσκληση)
      2. Leader Γεωργίας Λέσβου (4η Πρόσκληση)
      3. Leader Γεωργίας Λήμνου (1η Πρόσκληση)
      4. Leader Γεωργίας Λήμνου (2η Πρόσκληση)
      5. 123Α - Αύξηση της Αξίας των Γεωργικών Προϊόντων
      6. Άξονας 3 (2η Πρόσκληση) - πρώην ΟΠΑΑΧ
      7. Leader Γεωργίας Λέσβου (5η Πρόσκληση)
      8. Leader ΑΛΙΕΙΑΣ - 2η Πρόσκληση
  • Ίδρυση & Λειτουργία επιχείρησης
    • Επιλογή νομικής μορφής
    • Διαδικασίες ίδρυσης επιχείρησης
    • Διαγνωστική μελέτη επιχείρησης
    • Επιχειρηματικό σχέδιο
    • Επιλογή προσωπικού
    • Έρευνα αγοράς
  • Marketing & Πωλήσεις
    • Πώς να προσελκύσετε νέους πελάτες
    • Προβολή
    • Τιμολόγηση προϊόντων & υπηρεσιών
    • Εξαγωγές
  • Χρηματοδοτικά εργαλεία
    • Δάνεια
    • Εργαλεία χρηματοδότησης
  • Νομοθεσία
    • Τουρισμός
    • Επιδοτήσεις
    • Δόμηση
    • Εξαγωγές
    • Μεταποίηση
    • Περιβάλλον

Προβολή

Η αποτελεσματικότητα των στρατηγικών που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κρίνεται την «στιγμή της αλήθειας», τη στιγμή δηλαδή που ο καταναλωτής αποφασίζει αν θα αγοράσει ή θα απορρίψει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Όμως για να πάρει ο καταναλωτής μια απόφαση, θα πρέπει να έχει να επιλέξει μεταξύ εναλλακτικών λύσεων (μεταξύ των οποίων θεωρητικά υπάρχει και η απόφαση της μη αγοράς κάποιου προϊόντος). Επομένως καθοριστικό ρόλο για την λήψη της απόφασης παίζουν τόσο η συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών από τον καταναλωτή, όσο και η αξιολόγηση των εναλλακτικών λύσεων (μαρκών) στο πρόβλημα που αυτός αντιμετωπίζει (στην ικανοποίηση δηλαδή της ανάγκης του).

Η έκθεση σε κάποια ερεθίσματα, είναι απαραίτητη για την αναγνώριση ύπαρξης κάποιας ανάγκης προς ικανοποίηση. Το ερέθισμα για να διαδραματίσει τον ρόλο που πρέπει, θα πρέπει πρώτα να κερδίσει την προσοχή του καταναλωτή, στη συνέχεια να γίνει κατανοητό, και τέλος να διατηρηθεί στη μνήμη του σαν νέα πληροφορία μαζί με άλλες ήδη προϋπάρχουσες σχετικές πληροφορίες.

Τόσο η ποιότητα όσο και η ποσότητα των πληροφοριών στις οποίες στηρίζονται οι καταναλωτές για να επιλέξουν το προϊόν, τη μάρκα κ.α. ανάμεσα στις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν, επηρεάζουν την τελική τους  απόφαση. Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται στον καταναλωτή οι πληροφορίες που αφορούν χαρακτηριστικά του προϊόντος ή υπηρεσίας, επηρεάζει την τελική αγοραστική συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα σε ένα πείραμα με  προϊόν τον κιμά, που παρουσιάσθηκε σε δύο εκδοχές, σαν «75% χωρίς λίπος» και «25% λίπος», οι καταναλωτές ήταν θετικότεροι για τον κιμά «75% χωρίς λίπος».

Άλλος σημαντικός παράγοντας που επιδρά στην διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών από τον καταναλωτή είναι ο διαθέσιμος χρόνος που αυτός έχει. Η σειρά προτίμησης των πηγών πληροφόρησης για αυτούς είναι (1) η βιτρίνα, (2) τα σχετικά άρθρα, (3) οι γνώμες άλλων καταναλωτών και (4) οι διαφημίσεις.

Άλλες παράμετροι είναι η ηλικία, το φύλο κ.α. που για την κάθε μια κατηγορία επιδρούν διαφορετικοί παράγοντες άντλησης πληροφοριών.

Η επεξεργασία της πληροφορίας ως διαδικασία περιλαμβάνει τα στάδια της απόκτησης, της οργάνωσης, της ανάλυσης και της χρησιμοποίησής της. Η διαδικασία αυτή βοηθά τον καταναλωτή να επιλέξει ανάμεσα σε προσφερόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες. Η βασική υπόθεση είναι ότι τα άτομα επιθυμούν με την αγορά του προϊόντος να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους, επιλέγοντας με λογικά κριτήρια την προσφορότερη κάθε φορά από τις εναλλακτικές λύσεις. Για να ισχύει όμως η υπόθεση αυτή θα πρέπει ο καταναλωτής να έχει πλήρη επισκόπηση της αγοράς (ολοκληρωμένη πληροφόρηση), τα προϊόντα να είναι (αλλά και να φαίνονται) ομοειδή και να μην υπάρχει υψηλός βαθμός συγκέντρωσης της αγοράς (ολιγοπώλιο).

Στην σημερινή πραγματικότητα δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις αυτές. Έτσι το βάρος της πληροφόρησης το φέρει η διαφήμιση που μαζί με τα δεδομένα με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας, επιχειρεί μέσα από μια αθροιστική διαδικασία (επανάληψη του εκπεμπόμενου μηνύματος) να διαφοροποιήσει υποκειμενικά το προϊόν ή την υπηρεσία, να υποσχεθεί την απόλαυση, να «χτίσει» την εικόνα του, κ.α.

Η Μυριτζής και Συνεργάτες έχει τη τεχνογνωσία και την τεχνολογία να συντάξει για κάθε επιχείρηση (συνδυαστικά και με άλλες υπηρεσίες) ένα σχέδιο προβολής και διαφήμισης που θα οδηγήσει τελικά τόσο σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας όσο και των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.

Newsletter

Προγράμματα
σε εξέλιξη

  • Σε προκήρυξη
  • Σε αναμονή αποτελεσμάτων
  • Σε υλοποίηση
  • Αναμενόμενα
  • Ολοκληρωμένα

Επικοινωνία

Ερεσού 5, Μυτιλήνη, Λέσβος,

ΤΚ 811 00

ΤΗΛ.: 22510 40377

FAX.: 22510 40378

EMAIL: info@mks.gr

  • Αρχική σελίδα
  • Το γραφείο
  • Links
  • Συχνές ερωτήσεις
  • ΙΚΕ
  • Επικοινωνία
Σχεδιασμός & Ανάπτυξη ιστοσελίδας Pelagus Creative Web