Ανέκαθεν ο άνθρωπος είχε ανάγκη από αγαθά και υπηρεσίες με στόχο να ικανοποιήσει τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες του. Παλαιοτέρα οι συνθήκες πού επικρατούσαν στην αγορά ήταν πολύ περισσότερο απλουστευμένες από τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα. Συνήθως υπήρχε ένας μικρός αριθμός εμπόρων οι οποίοι διέθεταν στην αγορά κάποια προϊόντα. Αποτέλεσμα ήταν οι καταναλωτές να μην χρειάζονται να ψάξουν πολύ για να επιλέξουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες που είχαν ανάγκη.
Με την πάροδο των χρόνων όμως εμφανίστηκαν στην αγορά πολύ περισσότεροι έμποροι και εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στον ίδιο τομέα. Αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής ήταν αφενός να δημιουργηθεί οξύς ανταγωνισμός μεταξύ όλων αυτών των εμπλεκόμενων φορέων και αφετέρου οι καταναλωτές με την σειρά τους να έχουν διλλήματα σχετικά με τον έμπορο ή την επιχείρηση στην οποία θα απευθυνθούν ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.
Κάποιοι δραστηριοποιήθηκαν σε συγκεκριμένους τομείς προσφέροντας εξειδικευμένα προϊόντα, κάποιοι άλλοι έδωσαν έμφαση στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και στην ανάπτυξη ισχυρών σχέσεων με αυτούς και κάποιοι άλλοι εκμεταλλευόμενοι τους κανόνες τις αγοράς δημιούργησαν μονοπώλιο με αποτέλεσμα οι καταναλωτές για κάποια συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες να μην έχουν πολλές επιλογές.
Σήμερα, οι επιχειρήσεις δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες τους. Ένας ευχαριστημένος πελάτης (η ακόμα καλύτερα ενθουσιασμένος) αγοράζει ξανά και ξανά από την επιχείρηση και επιπλέον είναι πιθανό να προτείνει την επιχείρηση στην οποία είναι πελάτης και σε άλλους.
Για να μπορέσει όμως η επιχείρηση να το καταφέρει αυτό και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της πρέπει να χρησιμοποιεί την τεχνική της ανάδρασης (feedback). Πρέπει να είναι πιστή στους πελάτες της και με την κατάλληλη ανάδραση να προλαμβάνει το πρόβλημα πριν αυτό δημιουργηθεί. Πρέπει δηλαδή η επιχείρηση ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμη να ακούσει τους πελάτες της. Τι λειτουργεί σωστά κατά την γνώμη τους και τι όχι.
Έτσι δημιουργείται η ανάγκη για ένα αποτελεσματικό σύστημα ανάδρασης (feedback) το οποίο θα βοηθά την επιχείρηση να γίνει αποδέκτης των παραπόνων των πελατών αλλά και να εντοπίζει τα προβλήματα πριν αυτά δημιουργηθούν.
Η «Μυριτζής και συνεργάτες» με την πολύχρονη εμπειρία της σε θέματα μάρκετινγκ, το έμπειρο επιστημονικό προσωπικό της, τους συνεργάτες της και τον σύγχρονο εξοπλισμό της, μπορεί να αναλάβει και να υλοποιήσει την οργάνωση ενός συστήματος μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών της επιχείρησής σας, και να προβεί σε εξειδικευμένες έρευνες, με στόχο να προτείνει τα κατάλληλα μέτρα που θα βελτιώσουν την τελική εικόνα της στους πελάτες της και στην αγορά στην οποία αυτή απευθύνεται.